2012. október 31., szerda

mire jó ez??

tele van a postaláda reklámmal. nemcsak az igazi, a virtuális is. vegyünk, vigyünk, csak most, csak nekünk, kihagyhatatlan! oké, megpróbálnak kedvet csinálni, meggyőzni és természetesen eladni nekünk. de azért könyörgöm, a pofátlanságnak is van határa! két nap alatt két ilyenbe futottam bele. 

1. aszondja' a hírlevél, hogy kihagyhatatlan lehetőség, csak ekkortól-eddig, csobbanjunk ingyen egy magyarországi nagyvárosban. hahh, sejtettem hogy az az ingyen nem lesz teljesen ingyen, azért mégis kattintottam, hátha sikerül valami élményt bezsebelni így A. szülinapja előtt, rendkívül akciósan. na hát tévedtem, mert az ingyen élmény itt most történetesen többtízezer forintba kerül, amit ha befizetünk egy wellness hétvégére, akkor adnak ajándék fürdőbelépőt. ami a hab a tortán, hogy korábban is néztem már ezt a lehetőséget, és amúgy is adnak fürdőbelépőt, ha több mint 1 éjszakára foglal ott szállást az ember.

2. aszondja' a szórólap, hogy most kivételesen, 50% kedvezménnyel lehet megvenni azt a bizonyos kávét, amit mi amúgyis iszunk, a kedvezménnyel csökkentett ár pedig 545 Ft (oda is volt írva bizony, hogy az eredeti ár ezeregyszáz). ??? eddig 600-ért vettük ugyanezt, akció nélkül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése