2013. január 22., kedd

véletlen vagy boszorkányság?

úgy egy éve azt mondtam ML barátnőmnek, hogy én valamiért úgy gondolom, hogy ő külföldön, mi több tengerparton fog élni. teljesen hülyének nézett, ehhez képest 10 hónapja a Kanári-szigetek egyikén él és dolgozik.

nem olyan rég azt álmodtam, hogy egy ismerősömmel összefutok egy vonaton. ez az ismerős olyan, hogy azt gondolnám róla hogy ebben az életében biztosan nem száll vonatra, erre kiderült, hogy ugyan csak muszájból, és csak rövid távon, de vonatozott nemrég. 

pár hónapja voltunk egy barátunknál, aki el akarta kérni tőlem egy régi barátnőm telefonszámát, de már évek óta nem tartjuk a kapcsolatot. gondolkoztam is rajta, hogy vajon mi lehet vele, de nem erőltettem meg magam hogy megkeressem... aztán eltelt pár hét, és összefutottam ezzel a lánnyal kisvárosunk egyik utcáján.

1 megjegyzés: