2013. január 9., szerda

fórumbaj


időről időre visszatérek a fórumozók táborába, régen mondjuk aktívabb voltam, manapság már csak akkor lesek fel, ha "kell valami". a magam részéről úgy érzem, hogy "normális" felhasználó-hozzászóló vagyok, először tájékozódom, visszaolvasok, és csak akkor kérdezek, ha korábban tényleg nem volt szó arról, amit kérdezni szeretnék, illetve amíg a topik használója vagyok, igyekszem másoknak is segíteni. mondhatni arany középútnak tartom magam, de rendszeresen szembesülök az egyik illetve a másik véglettel, bármilyen témáról is legyen szó.

egyik: beböfög egy kérdést, amiről egy oldallal előrébb volt szó, és/vagy a "topiklakóktól" várja el (!) hogy utána nézzenek a megfelelő helyen annak, amire ő kíváncsi. a az alább jellemzett "másik" kioktatja és/vagy melegebb éghajlatra küldi, még jó néhány hozzászóláson keresztül hisztizik - ennyi erővel a google vagy a fórum kereső mezőjének segítségével pont utána is nézhetett volna a nyűgjének. 

másik: a topik alapítása óta rendszeresen ír, néha bicskanyitogató stílusban. ő a főokos, aki nem átall melegebb éghajlatra küldeni tulajdonképpen bárkit, akár csak egy helyesírási hiba miatt is, és bár gyakran offol és oldalakon át nem érteni miről ír (mondjuk egy laikus, éppen betérő számára egészen biztosan kínai...), magyarán "pazarolja a helyet" a valóban segítő szándékú hozzászólások elől. 

kétségtelen, hogy sem az egyik, sem a másik nem fér bele az én tűréshatáromba, ezért sokszor hónapokra hanyagolom nemcsak a fórumra való írást, de az olvasgatást is, de hát egy utazásmániásnak a hosszú téli időszak felkészülés, és tetszik-nem tetszik, legalább a lelke rászorul egy kicsit arra, hogy más, gyakrabban utazókat olvasgasson. aztán persze kezdődik minden elölről a fent említett "végletes emberek" miatt, de hát legyek én a hülye hogy újra meg újra belefutok, ugye. :)

1 megjegyzés:

  1. Én is leálltam a fórumozással majdnem teljesen, csak azokat a topikokat látogatom, ahova nem olyan sok ember utazik és úgy érzem, tudok segíteni, vagy ahova mi ismételten szívesen utazunk és érdekel, hogy tetszett ott másoknak. De egy-egy ilyen "blogbalhé" után néha hónapokig is elmegy a kedvem. Azért én is folyton visszatéregetek, de ahol úgy érzem, mindent tudok magamtól is és nem akarok egy rakás hülyeséggel többel távozni, oda inkább be sem nézek (így most pl. szándékkal kerülöm a Barcelona topikot, egyszer sem néztem be, a Szardíniásból meg elég volt egy pici, oda sem kívánkozom nagyon már...).

    VálaszTörlés