2013. január 2., szerda

milyen érdekes....

mindig gondolkozunk azon, hogy mi miért történik, meg azon, hogy nincsenek véletlenek. nemrég a legkedvesebb barátnőmmel agyaltunk azon, hogy vajon miért alakultak a dolgai úgy, ahogy, és hogy biztosan nem azért, amiért, végül pedig kiderült, hogy dehogynem. :)

tudom, ez most egy kicsit kusza így, de fontosnak tartottam leírni. a lényeg tulajdonképpen az, hogy (magamra is vonatkoztatva) semmi elől nem lehet, és nem is érdemes kitérni, ahogy elébe menni sem. egyszerűen csak megélni, következtetések és agyalások nélkül azt, ami VAN, jelen lenni a saját életünkben, a szembe jövő történésekben, kiélvezni belőle minden jót, és tanulva abból ami megleckéztet. úgysincs más választásunk. ;)

5 megjegyzés:

  1. Én ebben nem tudok hinni, hogy ez életünk meg van tervezve előre, én "véletlenek párti" vagyok. Persze, amit mi alakítunk akarattal valahogy, az nem véletlen, de hogy a világ másik végén találkozok egy közeli ismerőssel, az nekem véletlen. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem feltétlen az ilyen apró dolgokra gondolok - bár annak is biztosan van miértje - hanem inkább a nagyobb, életünket befolyásoló találkozásokra, történésekre.

      Törlés
  2. Szia!
    Egy technikai kérdésem lenne. :) Az előző blogodban kilinkelted a molyról, mit olvasol éppen. Azt hogy csináltad? :) Nem találom a molyon a linkjét az aktuális olvasmánynak (gondolom az kellene hozzá). Köszi szépen és bocsi az offért.
    BÚÉK nektek:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      hű tényleg, azt ide fel sem raktam. Szóval ha beléptél, a bal oldali menüsorban van egy olyan hogy "Beágyazókód bloghoz", arra kell kattintani.

      Törlés
  3. Megvan, köszönöm szépen. Látom, ki is került itt is. :)

    VálaszTörlés