2013. január 12., szombat

kibepakolós

a minap remek hírrel örvendeztetett meg az uram: tálalószekrénynek is beillő üvegajtós bútordarabbal állít haza. amikor hazaért, be is mértük oda, ahová már régóta tálalószekrényt szerettem volna, és persze, hogy vagyunk olyan mázlisták, hogy centire pontosan ugyanakkora ott a hely, mint amekkora a szekrény - ez már csak azért is érdekes, mert a bútor használt, és csak azért került hozzánk, mert nem kellett annak, akinél korábban volt, így hát A. elhozhatta. apróbb hibák (karcok) vannak ugyan rajta, de nem feltűnő helyen, és az első adag tányért és néhány poharat már bepakoltam, többre egyelőre nem jutott idő, ugyanis...

a régi gardróbszekrényünkből "újat" varázsolt A. az Anyukám gardróbjába, tehát abból is ki kellett pakolni, és felrámolni a cuccokat a tetőtérbe, ami rémes rumlival járt, de mondhatjuk hogy azzal legalább kész vagyok. kell még szelektálni ezt-azt, pl találtam itt olyan nadrágot, amibe szerintem a csontjaim lefaragásával sem férnék már bele soha többé, szóval ezeket egy "C" oszlopba tettem, és keresek nekik új gazdát (jobbat mint a régi!,- melyik mesében van ez a szófordulat?? - mindegy :D). 

szóval ma szekrény ki-be pakolás volt, holnap pedig az ideiglenesen Anyuhoz átpakolt pezsgős, boros, likőrös poharak kerülnek haza, sőt, van még ott nászajándékba kapott Zsolnay tányérkészlet, meg kristálypoharak is, amiket csak azért tartogattunk (eddig) szebb napokra, mert mostanáig nem volt hová tenni őket, így dobozban várták jobb sorsukat. tehát holnap kirakjuk a "fuxokat" is. ha ezzel is megvagyok, akkor jöhet a bőröndpakolás... ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése