2013. január 11., péntek

az a bizonyos szolgáltató...

nevezzük nagy kékségnek (bár a cég méltatlan az elnevezéshez), ismét alkot. nemrégiben, amikor megreklamáltam, hogy mégis hogy a tökben lett dupla annyi a telefonszámlám, mint szokott, és elmagyarázták, aprólékosan, hogy mik emelik, kifogásoltam a családi csomagon belüli hívások áremelkedését is, történetesen hogy 800 ft helyett már 1200 ft-ot fizetek havonta, hogy "ingyen" beszélhessek a családtagjaimmal, de ezen felül a kapcsolási díj is terheli a hívásokat. az ügyintéző hölgy szerint ez a költség elenyésző, szerintem pedig nem, ugyanis ha egyszer már fizettem azért, hogy "ingyen" tudjak beszélni, akkor ezekre a hívásokra a kapcsolási díj költség számítása sem helyénvaló. ha ez még nem lenne elég: egy ötperces telefonbeszélgetéshez legalább 3-szor kell újra hívni egymást, mert hol hiba van a kapcsolatban, hol megszakad, hol szakadozva halljuk egymást fullos térerő mellett. mi ez, ha nem az ügyfél kizsákmányolása??? számolom a napokat a hűségidő végéig, komolyan. 

1 megjegyzés:

  1. Én is bepöccentem, alig beszéltem ebben a hónapban, (1 órát se összesen!!!), volt még 100 ingyen SMS, azokat használtam, és bár lehet röhejes, de 6700 Ft-tól akadtam ki.... Úgyhogy mostantól úgy döntöttem, senkit nem hívok :-D Nekem skype van vonalasra, mindenkit tudok azon hívni, ha infarktus kerülgetne vezetés közben, max. akkor használok mobilt. Menjenek a fenébe.

    VálaszTörlés