2012. november 28., szerda

már nem gyártják

A. mondogatja már egy ideje, hogy úgy szeretne olyan extra nagy méretű, pihe-puha fürdőlepedőt, amilyen Szofinak is van (az övét kaptuk, gyönyörű pink színben pompázik :D). na gondoltam, mi sem egyszerűbb,  remek ötlet karácsonyra. nálam ajándék beszerzésének ügyében vagy a netes rendelés, vagy a gyalogosan elérhető boltok vannak mint lehetőség (kézügyességemet és kreativitásomat jobb, ha nem vesszük számításba). gyalogosan elérhető a "függönyös", ahol tudom hogy lehet kapni sokféle lakástextilt, többek között törölközőt is, így betértem valamelyik nap, és elmondtam mi a kívánságom. a válasz a következő volt: "jaa, hát azt a méretet már nem gyártják". erősködésemre, hogy szerintem azért van, ahol lehet kapni, és próbálkozásomra, hogy talán, esetleg karácsony előtt náluk lesz-e, egy újabb, a korábbinál kissé elutasítóbb hangnemű "már nem gyártanak ilyesmit" választ kaptam. még véletlenül sem szépített volna azzal, hogy náluk nem kapható, vagy az ő beszállítójuk nem gyárt, vagy megpróbálnak máshonnan szerezni, nézzek vissza később. nem-gyárt-ják. punk-tum. vicces, na.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése