2012. november 16., péntek

Holdjáró

egy ideje (Matusi hatására) én is beleestem abba a már-már függőséget okozó szokásba, hogy figyelem a Holdat, időnként pedig a többi bolygót is. nem, nem hiszek abban a fajta horoszkópos mizériában, ami az újságok hátoldalán 5 mondatban megjósolja a jövőhetet, hiszek viszont a bolygók életünkre gyakorolt hatására. elég összetett a dolog és nem vagyok én sehol ahhoz, hogy belemenjek a részletekbe, csak ma egy különös dolgot figyeltem meg. 

aszondja' mától a hét végéig Bak Hold van. haha, gondoltam, ilyenkor szoktam eztésezt csinálni, na de majd én jól kibabrálok a Holddal és ma csak azért sem. na hát nem telt bele 1 óra, és mégis, persze utólag jöttem rá hogy ezt ismét buktam. ennek a fele sem tréfa! 

sikerült meghülyítenem A.-t is egyébként. ő olyan csendesen bólogató típus ha erről a témáról van szó. elmondom neki a várható dolgokat, változásokat, kikérdezem hogy mi történt vele ekkor és ekkor mert akkor akkor és akkor hasonló dolgok várhatók. nem nagyon szokott reagálni semmit, gondolom úgy van vele hogy mindegy hogy én mondom-e a hülyeséget vagy a rádió, de eltelik pár hét vagy hónap és ő maga mondja, hogy gondolkozott azon amit mondtam múltkor, és tényleg. pedig ha már ő is ezt mondja, akkor tényleg van benne valami. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése