2012. november 7., szerda

indul a mandula

na igen, ha egyszer beindulok, akkor nehéz megállítani, és mivel némi kenyér és pár szem kifli maradt mára és holnap reggelire, ma nem kellett (volna) sütnöm. viszont annyi, de annyi jó receptet találtam az elmúlt pár nap alatt, hogy muszáj kipróbálnom mindet, tehát nincs vesztegetni való időm, pláne egy egész napom. :D

ma ismét Limara pékségének kínálatából választottam, annyi különbséggel hogy csak pár szem fahéjast csináltam, csokival töltöttem a nagy részét, mivel elég csokifaló családom van (ááá, énneeeem...). a csokikrémet úgy készítettem el, hogy fél zacskó csokipudingot 2 ek cukorral és 1ek cukrozatlan kakaóporral kevertem el, ehhez 2,5 deci tej kellett volna, de én csak alig 2 decivel főztem fel. a kihűlt pudingot egyharmad felhabosított, 1 ek cukorral elkevert vajjal kevertem össze. annyira jó brutál csokikrém lett belőle hogy ihaj, se nem pudingos, se nem vajas jellegű, ezt más sütikhez is használni fogom. 

íme a végeredmény:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése