2013. július 31., szerda

Évadok...

Egyre többször hallom, hogy emberek komplett sorozatokat (több sorozat több évadját!!) töltik le innen-onnan, majd egy-egy évadot 1-2 nap (vagy éjszaka) alatt meg is nézik. Nem minősítés, de ez tényleg lehet PROGRAM? Kikapcsolódásnak egy formája hosszú órákon át nézni egy sorozat sok-sok epizódját?? Éjszakába nyúlóan? A vicc már csak az, hogy (bár ez csak saját megfigyelés), ezeknek az embereknek nincs idejük(!) sportolni vagy kedvük/idejük összejönni barátokkal, stb. Furaez.

Régen, még a gyerekek megszületése előtt voltak kedvenc sorozataink (Gyilkos elmék, Harmadik műszak, House, meg a Született Feleségek, de az olyan későn kezdődött, hogy addig nem bírtam ébren maradni :D),  de egy idő után mind unalmassá vált, minden fordulat ismétlődőnek tűnt, minden karakter kikopott, és végül már egyetlen sorozatot sem nézünk, ha el is kapunk egy filmet, akkor véletlenszerűen akadunk rá és ott ragadunk a tévé előtt, ha minden körülmény ideális (pl a gyerekek alszanak). Na de hogy ÉVEKRE elkötelezzem magam MINDEN ESTE egy bizonyos sorozat mellett, háááát... annyi minden történik nálunk pont az esti órákban, hogy.e köré építeni az életem, főleg az estéim, képtelen lennék. 

7 megjegyzés:

  1. Egyetörtek. Sajnos az anyukám is a sorozatok rabja...Én most egy hónapja nem néztem már tévét, igaz helyette, itt ülök a gépnél, mert órákat töltök az útibeszámoló készítésével, de futok is, meg csomó mást is csinálok. Én leírtam a tévét, nekem nincs rá szükségem, és ha egyhamar el nem romlik, akkor még évekig ősmodell tévénk lesz. :-)

    VálaszTörlés
  2. A jelszó a mérték :) (mondjuk én nem tudom mit jelent ;)))) )

    VálaszTörlés
  3. Látod ezt én sem értem. Nem is tudom, mikor néztem utoljára sorozatokat (meg tévét úgy általában), szerintem 10 éve... Ide meg eljönnek emberek nyaralni és a tévé képernyője a fő problmájuk, hogy miért kicsi.... sosem fogom megérteni az embereket :-)

    VálaszTörlés
  4. x aktakat tolom 6. evádnál tartok (5. evad 2 nap alatt elfogyott)
    de van meg 3-4 teljes sorozat a gépen annyira joo ;P
    es amikor mar nem tudok nézni annyira szétmegy a fejem tőle elmegyek futok tizen nehany kilometert es nyomom tovabb, csodalatos ez a munkanelkuli időszak=D

    VálaszTörlés
  5. Teljesen egyet értek én is :) Sosem voltam sorozatfüggő, volt olyan, amit szerettem, de akkor néztem, mikor épp a tévé előtt voltam és véletlen odakapcsoltam. Nekem ez valahol időpocsékolás (most biztos megköveznek páran), ugyanúgy, mint az alvás. Persze, alszom, de hétvégén is ébren vagyok már 7kor, mert nem akarom elpazarolni azt a két napot alvásra. És nem, nem vagyok fáradt sem és feltölt, ha teszek-veszek :)

    VálaszTörlés
  6. Szia, régóta olvaslak :)
    Én nézek sorozatokat (3at most, hetente 1-1 résszel), de nem a tévében és így nem akkor, amikor "kell", (tévénk nincs is). Nekem az angolul, angol felirattal nézett sorozatokból szerzett nyelvtudás (jó, volt alapom is) most úgy tűnik, hogy egy angol középfokúra elég is lesz :) Hát erre jók például.

    VálaszTörlés
  7. Nálunk is van sorozat nézés. Letöltöm, így nem kell késő estig ébren maradnunk, hogy megnézhessük. Nálunk ez a kikapcsolódás, hogy este a reklámmal agyon nyomott, esetleg pocsék tv műsor helyett megnézünk 1-1 részt egy letöltött sorozatból.
    Én lusta vagyok sportolni, bevallom. Este, mikor a gyerekek már lefeküdtek, nekem sokkal inkább az a kikapcsolódás, hogy odabújhatok a férjem mellé az ágyba és együtt bambulunk, alszunk el egy egy sorozat részen. Mondjuk esélyünk sem lenne több részt megnézni, mert annyira nem vagyunk sorozat rajongók, hogy órákat hagyjunk ki az egyébként is oly drága alvás időből miatta ;) Maya most gondolom akkor szörnyülködik :)
    Szóval, én töltök le komplett sorozat évadokat és szépen lassan megnézzük őket. Tényleg nagyon utáljuk a reklámokat, így ez a megoldás a legjobb számunkra :)

    VálaszTörlés