2012. december 30., vasárnap

nagy nap volt a tegnapi!

bulizásra adtam a fejem, igazi éjszakába nyúló zenés-táncos összejövetel volt, rég nem látott barátokkal. 
már a készülődéskor emelkedett volt a hangulat itthon: a körömlakkozás Szofit csigázta fel, és mivel a hajam be (illetve inkább ki-) szárítására már nem nagyon szoktam válaszolni, a nagyjából száraz hajamat nagy csavarókra tekertem fel, amiket csak indulás előtt szedtem ki. Milán meg is jegyezte, hogy szerinte én fogok a legviccesebben kinézni a buliban. :D

tekintve hogy a péntekitáncon téli szünet van, rendkívül jól esett az éjjeli móka, és bebizonyosodott, hogy egy szar buliból is lehet jót csinálni, ha jó a társaság. bevallom csúszott egy kis cuba libre is (hűű, vérré vált, mint most reggel a kávé :D), 3-ra már a hites uram mellett pihegtem az ágyban, a gyerekek pedig fél8-ig hagytak aludni. mégsem tűnik könnyűnek a mai nap átvészelése, a túléléshez mindenképp kell még pár csésze fekete nedű vénásan.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése