2012. december 4., kedd

mozgalmas

mozgalmas délelőttön vagyunk túl. Tesóm reggel 8-ra jött értem, addigra gatyába kellett ráznom a családot, saját magamat is beleértve: a nagyok mentek ugye oviba, én pedig Konival a Tesómmal karácsonyi ajándék beszerző körútra. vettem még ezt-azt, pl habkarikát a fára, gyerekkorunk emlékére. döbbenet egyébként hogy már most minden akciós, a habkarika kétszázvalahány ft volt, többe kerül ha megcsinálom. szerintem jövő héttől már nem is lesz semmi karácsonyi cucc az áruházakban, csak trombita meg konfetti, a szilveszterre készülőknek, december 20-táján pedig csak és kizárólag húsvéti dolgokat lehet majd kapni. 

felhívtam A-t, hogy megvettem a gyerekeknek a csizmába valót is, aki erre leteremtett, hogy ő akarta. na már most ő reggel így is 4:50-kor kel, 50:20-kor már kapun kívül, emiatt holnap korábban kelt volna, gondoltam miért menjen ő még a hajnalinál is hajnalibb időpontban emiatt, én úgyis ott járok, megveszem, de ezek szerint nem tettem jól. mindegy, szerencsére a nálam általános érvényben lévő mehetnék-zizit kielégítendő Tesómmal felkocsikáztunk "a hegyre" , láttunk egy kis havat, csúsztattuk az autó farát (bár rövidke autóról lévén szó, tulajdonképpen az eleje is keresztbe ment :D), Koni jót aludt közben, aztán békésen nézelődött, így hát benzingőz függő lesz ő is, és a bennem lévő morc hangulat is tovaszállt valamelyik kanyarban.. felvetődött az is, hogy este mennek többen, máshová, adrenalingazdagabb területre, én pedig jeleztem hogy velük tartanék, úgy érzem pontosan erre van most szükségem, szóval este gyerekfürdetés-fektetés után irány az iccaka, seggrázás helyett seggcsúsztatás gyanánt. hűűűű de jó lesz! (azért van bennem para, évek óta nem voltam csapatni senkivel :D). 

most rendezgetem a csekkeket, számlákat, utalgatom az utalnivalót, jól el is számoltam magam (most hívott A. emiatt, szemfüles, azt meg kell hagyni), szóval a mai napi hullámvasút lelkileg pipa. 

szóval most hallgatok zenét, pakolok fényképeket, örülök a hónak, várom az ovisokat, (Koni alszik), aztán pedig az estét... 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése