2012. december 6., csütörtök

Koni első szava...

egy ideje már jelzi a kisasszony, ha kaki van a pelusban. rá is szoktam kérdezni olyankor, hogy kaka van? erre, ha tényleg van, akkor lelkesen jár keze-lába és hatalmas mosolyokkal ajándékoz meg, gondolom örül, hogy rájöttem, és előre élvezi a tiszta pelenkát a fenekén. ez eddig dicséretes...

tegnap azonban, amikor rákérdeztem, hogy kaka van? akkor mondta hogy kkakka, én meg úúgy megörültem, hogy csuda, aminek láthatóan örült ő is, és csak hajtogatta egymás után, hogy kakkka, kakkka. :D tisztába tétel után, meg este is, azért próbáltam rávenni hogy mondja inkább azt, hogy anya, vagy apa, de mindkét szóra inkább lelkesen kakkával ismételt, szóval kétségtelen, hogy márpedig neki bizony, ez az első.

ma reggel már arra keltem, hogy azt hajtogatja a kiságyban, hogy kakkka kakkka, és tényleg az volt, szóval igen, az aligmúlthéthónapos BESZÉLNI kezdett, igaz nem épp rózsaszín felhőkbe illően, inkább rendhagyó módon, de reméljük hogy ez azt jelenti, hogy rendkívül szerencsés élete lesz. :D

1 megjegyzés:

  1. Látod, mit érdekli ő a felállás, mikor a beszéd jobban bejön neki :D

    VálaszTörlés