2012. október 31., szerda

túl a csúcson

vagy hogy is kell ezt mondani, a lényeg, hogy tegnap rendet raktam a csetreszek és a könyvek között, ma pedig lesuvickoltam minden ablakot, kívül az ablakpárkányokat is, sőt még egy barátnős-kávézós-félóra is belefért a délelőttbe (takonypócim gyógyul, ezáltal átaludta az összes fent felsorolt történést). ezúttal ki is jelenthetem, hogy a takarítás úgy kb 80%-ban kész, és nem is volt olyan nagyon szörnyű, mint első nekifutásra gondoltam volna. jókedvemben még az sem kizárt, hogy sütök valami sütit délután, és a nagytakarítás levezető futamát holnapra időzítem (fürdőszoba tokkal-vonóval, értsd: csövek, radiátor, csempesuvic, csigák-kagylók-kövek lepakolása, portalanítása, és a többi a szokásos zuhanyzó-, wc-, bidé-, mosdó- és fürdőkádsúrolás). komolyan mondom, olyan örömmel tölt el hogy a finishben vagyok... nem vagyok egy tip-top háziasszony, jobb szeretek inkább minden nap egy keveset tenni-venni, minthogy folyamatosan műterem-lakást varázsoljak az otthonunkból, de azért a frissen csillivillire varázsolt lakás mégiscsak jóleső érzés a lelkemnek. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése