2012. október 16., kedd

nemműködik-nap


szerettünk volna elmenni ma reggel csípőszűrésre Konival. ez július óta lóg a levegőben, a megadott helyre júliusban odatelefonálva azt mondták, hogy arra a hónapra nem tudnak időpontot adni, telefonáljak augusztus elején, akkor kapják meg az új beosztást... odatelefonáltam, de addigra már augusztusra sem tudtak időpontot adni. időközben kiderült, hogy itt helyben, kisvárosunkban is megoldható a dolog, ráadásul időpont sem kell. megnéztem, hogy mikor van rendelés, felhívtam őket még a múlt héten, a honlapjukon az van feltüntetve, hogy csütörtökön délután és pénteken délelőtt van rendelés, hogy akkor mehetünk-e, azt mondták, hogy aznap nincs a doktor úr, másnap nincs rendelés, majd ezen a héten kedden telefonáljak, hogy bent lesz-e (igen, rendelés csütörtök-péntekre van írva!! :D). reggel hívtam őket, jaj, hasmenése van a dokinak (ezt így!!! :DD), és csak 2 hét múlva lesz legközelebb. vicc.... még jó, hogy nem mentünk oda rendelési időben (sem).

az, hogy a rendelőt ma reggel úgy sikerült felhívnom, hogy az első 6 (!!!) alkalommal azt mondták be, hogy jelenleg senkit nem tudnak kapcsolni, már mellékes.

próbáltam volna blogolni is, de egészen mostanáig karbantartás meg hiba meg kutyafüle volt, szóval az sem ment.

próbáltam belépni a mobilszolgáltatónk online ügyfélszolgálatára, először mindig kidobott, majd rendszer felújítására hivatkozva kérte a régi reg. törlését és az újraregisztrálást, majd ismételten újra és újra kidobott a rendszer, ezért felhívtam őket. az első 4 telefonhívásnál csak azt hallottam, hogy jelenleg minden munkatársunk foglalt, kérjük ismételje meg a hívását később, aztán végül röpke 20 perc alatt csak sikerült elintéznem a tarifacsomag váltást, ami majd november 9-én lép életbe.

volt még egy tervem ma délelőttre: a frissen beszerzett kakaóvaj-tömböt akartam felolvasztani és tégelybe önteni, ez is majdnem kudarcba fulladt, mert olvasztás közben olyan illata volt, hogy majdnem megettem, de aztán mégis sikerrel zárult a projekt. :)

azért mára már más nagyobb volumenű dolgot nem tervezek, nehezen viselem a kudarcokat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése