2012. október 18., csütörtök

akarom - nem akarom


lássuk, hogy akarom-e én ezt? nem tudom. az előző blogszolgáltatóval az utóbbi időben meggyűlt a bajom. nemcsak nekem, hanem minden felhasználónak. hol ez, hol az nem működött. hogyan tovább? tették fel sokan a kérdést, de én kitartó voltam. vagyok. vagy már nem is tudom. lenne dolgom a blogon, per pillanat időm is... de most épp nem működik. nem. most SEM működik. állítólag dolgoznak az ügyön. én meg remélem. nem tudom, hogy akarnék-e 8 év után váltani? 8 év munkáját és gyümölcsét magam mögött hagyni?

talán jel, hogy az "amott" megszokott "utazasaim." és a "snowflake." elnevezések itt foglaltak voltak?

mindenesetre most, hogy van bennem pár gondolat, és némi szabadidőm is, papírra vetem itt, aztán meglátjuk mi lesz a sorsa, sorsunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése