2012. december 29., szombat

póló-pecsét

póló-pecsét, mondtuk régen, amikor valaki "így járt". most én "jártam így", ugyanis azt mondta a kenyérsütő gép, hogy hello. jobban mondva nem mondott semmit, csak rettenetes hangot hallat, ellenben az ég világon semmi mást nem csinál, vagyis nem dagasztja be nekem a tésztát. ez szívás, mert ugyan sütésre nem használtam, csak a dagasztás-kelesztés hadműveletét végezte el helyettem, de azt profin... egészen tegnapelőttig. ma viszont se kép, se hang (illetve hang az van, de nagyon nem tetsző). az ünnepek után felgyülemlett súlyfeleslegem ledolgozása végett most karszálkásításba kezdtem (értsd: ezúttal kézzel dagasztottam be a kenyeret, hát kemény meló!!!), de amint az uram hazaér, 1. elhozza öcséméktől a náluk használaton kívül tengődő masinát, 2. megnézi a remélem csak tetszhalottnak tűnő darabot, hogy javítható-e. kéretik kezeket szoros imára (haha) kulcsolni ez ügyben, mert bár az állóképességem bőven a még fokozható kategóriába sorolandó, az időm véges, és NEM szeretném a naphosszat kézzel való dagasztással halálra (:D) dolgozni magam. köszönöm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése