2012. december 19., szerda

jajj

tegnap este kb fél11-ig díszítettem az újabb adag mézeseket, ezúttal készült tál is ajándékba, meg két adag az oviba, no és az itthoni hiányzó darabokat is pótolni kellett. 

már aludt a család, mire ágyba bújtam, és illő lett volna beájulnom, de nem... olyan köhögés jött rám, hogy egy óra múlva már a mellkasom is húzott és a hátam is nyomott. húsz percekre tudtam csak elszundítani, majd fél4kor Koni kelt kajálni, onnantól ismét én köhögtem, míg végül 7ig csak sikerült valami alvás-féleséget produkálnom. azt hiszem ki- és lemerültem kissé.

aztán Milánt oviba készíteni, a lakást és a csajokat (meg magamat) gatyába rázni, etetni, 9-re jött fodrászbarátnő fodrászolni (az elkövetkezendő 2 hétben nem valószínű hogy találkozunk, egyébként "praliné" színben pompázik a hajkoronám, jó lett...) és megajándékoztuk őt is a fent leírtakkal, meg kapott pár sk karácsonyfa díszt is.

a kávézás közben már az ebédet főztem, meg Koninak gyümölcsöt pempőztem, mire minden kész lett, addigra ebédeltünk Szofival, ismét etettem KisBöböt, először őt fektettem le, majd Szofinak meséltem, és gondoltam hogy egy órára tán' én is ledőlnék. mire elaludtam, Koni ordít, kaki van, tisztába teszem, majd újra elaltatom... most meg már nem érdemes visszadőlnöm, 3-ra jön értünk öcsém, és kezdődik az újabb körút: negyed 4-re Milánért megyünk, fél4-re a laboreredményért és dokihoz Szofival... 

legyenmárkarácsony. és legyen mindenki makk egészséges, légyszi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése