2012. december 22., szombat

fejben már jó!

6 óra után valamivel Koni ébresztett minket, majd együtt kávéztunk az ágyban A-val - ráérősen indult a reggel, legalábbis a megszokotthoz képest. ő piacra el, nem sokkal később a nagyok landoltak mellettem az ágyban, heverésztünk egy kicsit, aztán vártuk haza apát, hogy együtt reggelizhessünk.

délelőtt ő elment a nagyokkal fenyőfát venni, meg még egy-két elmaradt apróságot, én pedig addig becsomagoltam mindenki ajándékát. így nézett ki a majdnemkész kupac, a csomagokról már csak a szalagok hiányoznak! :)


persze A-nak is volt még csomagolni valója, amiről nincs további tudomásom, csak az, hogy anyunál alkotott amíg sziesztaidejüket töltötték a nagyok, én pedig a gubakiflikkel ügyeskedtem.

ha a gyerekek majd felébrednek (2 óta alszanak! :-o) indul a diópucolás, és készülhet a beiglitöltelék és a zserbó... határozottan úgy érzem, hogy alakulunk! nem is tudom ki várja jobban a karácsonyt, mi, vagy a gyerekek? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése