2013. március 7., csütörtök

menthetetlen

tudom, talán kezd egykaptafa lenni a blogom megint (nemrégiben csak gyerektémák, most meg ugye a futkározás), de muszáj leírnom, hogy mi van már megint. :)

tegnap megcsináltam az első 5 kilométerem, és bár ritkaszarul ment, mivel ismét nem igazán sikerült a kétpercezés (persze, mert még mindig cipelek vagy tízkiló hájat is a normálisnak mondható súlyomon felül :D), de 5 km lett végül, amire már azt mondom, hogy na ez lesz az a szint, amit elvileg 1 hónap múlva már folyamatosan le tudok majd kocogni. ellenben most sajog a lábam, biztosan a fáradság, de most először gyanakszom arra, hogy talán tényleg nem beszélnek hülyeséget azok, akik azt mondják: NORMÁLIS, JÓ MINŐSÉGŰ, KIFEJEZETTEN FUTÓCIPŐ ajánlott a futáshoz. és bár normális, jó minőségű, kifejezetten nagyon jó cipőm van, de nem FUTÓcipő... és lehet hogy ezért érzek most némi nemű fájdalmat a lábszáramban és a combjaimban. igyekszem nem elkapkodni, meg még mérlegelni, hogy biztos hogy szükségem van-e rá, mert azért, hol vagyok én attól hogy nekem ilyen speckó cucc kelljen, főleg hogy a legolcsóbbak is ott indulnak hogy 18-20 ezer forint (akcióban már lehet találni 15-ért). szóval dilemma: nem gondolom hogy ehhez a futkorászáshoz amit én művelek jelenleg, szükség lenne egy ekkora pénzkiadásra, a lábaim viszont úgy érzik, hogy talán lehet, hogy mégis. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése