2013. március 18., hétfő

blogszünet?

... ma már ketten kérdeztetek rá, hogy mi van a bloggal, meg velünk, nincs-e valami gond, mert hogy nem írtam. kedves érdeklődők: az a helyzet, hogy viccen kívül, el vagyunk havazva.

itt volt a kuckózós-hófúvásos hosszú hétvége, 15-én estére lemondott majd átvariált majd visszarakott programokkal, aztán családos-barátos hamburger party (sk. bucikkal és husikkal, valamint remekül sikerült puncstortával), szóval eszem-iszom-dinom-dánom, a fiúk sokat szereltek, a csajok sokat sütöttek-főztek, a legkisebbünk pedig sokat fogzott: a 6 meglévő mellé 4 ínyduror, a 4-ből pedig 1 kis csücsök született meg az elmúlt pár nap alatt. talán ezek miatt is, meg a visszatért tél miatt is volt egy kis hisztis hangulatom, de hát nő vagyok, ezzel jár, bocsi.

egyébként sokat is olvastam, pár napig szimultán két könyvet, most pedig már csak egyet, és igazi tankönyv ez most, nagyon sok dologra úgy világít rá, amiről jólesik elmélkedni az üresjáratokban - így nevezem a rendrakással-főzéssel-teregetéssel töltött perceket, amikor épp senki nem szól hozzám, nem hív, és nem kell rohannom hogy valami mással is gyorsan kész legyek. :)

én futni sajnos nem jutottam el, jött ugye a hófúvás meg a mínusztíz, és ma pedig az interneten hiperszuperakciósan megrendelt futócipőm (ami egyébként egy álom, múlt hét csütörtök délután rendeltem angliából, és ma délben már a lábaimon díszelgett!!), nagy hévvel neki is indultam gondolatban a futásnak (komolyan hiányzik, hihetetlen!), de mire indultam volna, valami jeges dara esett, mostanra pedig legalább tíz centi hó szakadt le az égből hatalmas pelyhekben. hihetetlen hogy pont egy héttel ezelőtt frappéztunk a kertben rövidujjúban, hát mit mondjak.... szép tavaszunk volt, köszi. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése