2013. február 9., szombat

mi már elbúcsúztattuk

mármint a telet, tegnap, farsangi bulival karöltve. :)
mivel a héten eléggé ramaty állapotban volt a család, a jelmezkérdést sem bonyolítottuk túl. illetve...
Szofi esetében mi sem volt egyszerűbb, mint a szerinte mindennapi használatra való gyönyörűséges koszorúslány ruhájában majd Hercegnő lesz, csak egy kis korona kellett a szetthez, és kész is volt. Milán azonban már két hete vacillált, hogy idén is Majmóca legyen (megpróbáltam lebeszélni, hogy nem ér ugyanannak lenni mint tavaly), vagy Pilóta, vagy Kalauz. Utóbbi kettőhöz legalább valamiféle sapkát be kellett volna szerezni, de mivel egész héten szarul volt mindenki (vagyis nem egyszerre, de felváltva), nem nagyon jutottunk előrébb ez ügyben, ellenben ő csak hajtogatta, hogy azért ha lehetne, mégiscsak inkább Majmóca lenne, így hát előkotortam a tavalyi majom jelmezt, még éppen jó volt, tehát azt vette fel, és úúúúúúgy csillogott a szeme, annyira örült hogy mégis Majmóca lehet. :)

a farsangi buli nálunk úgy zajlik, hogy a művházban rendezik meg, az egész óvodáét együtt, szülők részvételével, van sváb zene, tombola, zsákba macska, közös tánc és minden mi szem-szájnak ingere: a szülők összehozzák az enni- és innivalókat, kialakul egy büfé, és jutányos áron aztán mindenki vehet mindenből, a bevétel pedig az ovi kasszáját gyarapítja. mi piskótatekerccsel készültünk, ha jól láttam igen hamar el is fogyott, szóval nem volt rossz. :) így nézett ki a bőségasztal, egyébként:

mi nem maradtunk túl sokáig, tekintve hogy azt hiszem az egész heti állapotuknak köszönhetően jó fáradtak voltak mindketten, de azért nagyon jól éreztük magunkat, Szofi sokat táncolt, imádta (én is). :D



végezetül megkérdeztük őket itthon, hogy hogy érezték magukat (persze hogy nagyon jól), és hogy jövőre minek szeretnének öltözni? Szofi válasza meg sem lepett: - én majd Királylány leszek! - de hát mondom, most is az voltál, nem? - Nem. Most Hercegnő voltam! - hát jó... :))


1 megjegyzés: