2013. február 8., péntek

ideges

nem nagyon szoktam idegeskedni, de most mégis van rá okom, valószínűleg komoly okom.
nemrég említettem, hogy tudtomon és akaratomon kívül oep fennhatóság alá kerültem a gyedemet illetően. akkor amikor ez véletlenül (!) kiderült, azt az infót kaptam, hogy az ég világon semmi dolgom nincs, csak eddig a munkáltatóm utalta a számlámra az ellátást, most pedig majd az oeptől érkezik, ennyi. gyanús volt már szerda környékén, amikor több ismerősöm megkapta a juttatást én pedig még nem, hogy itt valami nincs rendjén, de gondoltam várok, a hivatalos határidő 10.-e, hátha átvezetés, meg akármi, meg különben is bemondták a tévében, hogy késések, csúszások lehetnek. na már most 8.-a van, eddig MINDEN ismerősöm aki gyed-en van és rákérdeztem, megkapta az ellátást, csak én nem, sőt mindenki akivel beszéltem, kapott az oeptől visszaküldendő papírt a családi adókedvezményről, én ezt sem. 

na már most hová rohanjak, ugye. erre az átszervezésre azért volt szükség, mert a cégünknek azt a részét, ahol a hr működött, eladták egy másik cégnek, és az egy dolog hogy így most a munkahelyemnek megszűnt létezni a bérelszámolós részlege is, januártól nem tb kifizetőhely, tehát a gyed-et sem utalják ők. tiszta sor, de akkor kihez lehet fordulni? az új könyvelőiroda, aki intézi a dolgokat, nem veszi fel a telefont, a régi hr-es, akinek már január óta semmi köze nemcsak hozzám, de a munkáltatómhoz sem, bár segítőkész, de csak akkor tud tenni valamit, ha a határidőig (február 10-ig) sem kapok semmit. tehát legkorábban hétfőn, ugye. 

az mondjuk az én "hanyagságom" (???), hogy minden rezsit ebből szoktam utalni, és minden rezsi fizetési határideje január huszonixedike, de amíg a munkahelyem utalt, legkésőbb 3-án a számlámon volt a pénz, tehát max 1 hetes csúszással be tudtam fizetni mindent. ha most valami nagy elkefélés van, akkor mikor fog nekem utalni bárki is? ha jövőhét hétfőn elkezdik intézni, attól nekem kedden még (szerintem) senki nem fog utalni.... mi van ha a volt hr-es nem küldött be valamit, vagy nem jó helyre? és mondjuk csak most fogja pótolni? akkor csak márciusban utalnak? nem, nem akarom az ördögöt a falra festeni, meg bevonzani a szarságot, csak "hangosan" gondolkodom, és nem tudom hogy mi lesz.

mert bár van A-nak is fizetése, de abból meg élünk, kaját veszünk, tankolunk és ilyesmi, ha azt most elvisszük a postára és még 2-3 hétig nem jön nekem utalás, csak majd márciusban az egész egyben??

aaah, faszkivan. bocs, de tényleg. :(

ja, és ... hab a tortán, gondoltam ma délután felhívom az oepet én magam, hátha legalább azt ki tudom majd deríteni, hogy tényleg sínen van-e a dolog, de ezek az irodák felében ma csak délig, a másik felében pedig pénteken egyáltalán nem dógoznak (vagy de, de nem állnak rendelkezésre). azért ha letelik az itthonlét, fontolóra veszem hogy az oep-hez menjek dolgozni, komolyan. vagy egy okmányirodába, ott hasonlóan stresszes lehet a munkarend.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése