2013. február 23., szombat

bosziságom története

múltkoriban már említettem a csoda-dolgokat, íme itt a következő. kedden megkaptam a vágyott könyvet ugye, igazából szerdán kezdtem el olvasni, csütörtökön már Argentínába akartam utazni, minden elhatározással felvértezve, hogy nekem-meg-kell-tanulnom-tangózni. pénteken könnyekkel áztattam a könyv utolsó oldalát, még erősebb vággyal a tangó (és Argentína) iránt, majd este egy régi barátom írt üzenetet (aki nem tudhatott sem a könyvről, sem a hirtelen jött vágyról!), hogy ő szeretne megtanulni tangózni, de a barátnője viszont kevésbé érez kedvet hozzá, ellenben úgy gondolja, hogy én lennék számára az ideális partner. mindennek tetejébe pontosította, hogy természetesen argentin tangóra gondolt. hogy mennyire egyezik minden: a gondolat szerdán jutott eszébe, elhatározás csütörtökre lett belőle. na ehhez mit szóltok???

1 megjegyzés:

  1. És ha azt mondom Kolosy tér Civil Ház ingyenes tangó tanfolyam minden héten, azt hiszem, szerdánként :-)

    VálaszTörlés