2012. november 23., péntek

fogorvos - jókor?

vagy jó után egy héttel?
éreztem, hogy van két problémás fogam, ezért bejelentkeztem fogorvoshoz. na hát ugye ez sem egyszerű nálunk (lást barter c. bejegyzést), elég kevésnek tűntek azok az időpontok, amikor a doki is rendel és én is el tudok szabadulni, és hát a fogorvos nem az a hely, ahová előre tudjuk hogy 55 percig fog-e tartani, vagy másfél órán át? tehát olyan időpont kellett, amikor vagy Anyu, vagy A. úgy vannak itthon, hogy mindegy mikor érek haza, bár csak a szomszéd utcába kell mennem, legalább nem távolság. két hete kértem időpontot, és jövőhét péntek estére kaptam, tegnap pedig elkezdett fájni. így életemben először olyan helyzetben vagyok, hogy kifejezetten várom, hogy mehessek már a kínpadra. :-I

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése