2013. április 6., szombat

pékné akcióban

most már talán több, mint fél éve nem vettünk pékárut - semmilyet. amit kell, azt megsütöm, így volt ez a húsvéti kaláccsal is (bár azt eddig is én sütöttem), meg alkalmanként a kakaós csigával is, a hamburger zsemléről, kiflikről nem is beszélve. most viszont azt mondta A., hogy unja a kenyeret, enne valami mást.... de nem kiflit, legyen zsemle. zsemlével már próbálkoztam többször is, de mindig tömör lett, akármilyen receptet is próbáltam - és nem tudok rájönni az okára, hogy miért. tegnapelőtt viszont a már jól bevált kenyértésztából (a sörös kenyér tésztájából) készítettem zsemléket, mondván ez a tészta már csuklóból megy, "ismerem", zsemle-formában sem lehet rossz. na hát el van ájulva tőle a család, én is megkóstoltam, és bár a recept a már megszokott kenyéré, csak a formázás volt más, mégis sokkal finomabb. még ilyet?!

holnap reggelire pedig azt hiszem megalkotom életem első briósát, a recept pedig ez lesz: KLIKK! majd beszámolok, hogy hogy sikerült. :)

nem mellesleg nem akarom magam isteníteni (a dicsőség inkább Limaráé!!), de amióta én sütöm a kenyeret, jóval gyakrabban visz A. itthonról szendvicset pl reggelire, és ha ez még nem lenne elég: volt már hogy kellett kérnem 1-2 szeletet anyutól (ő boltban veszi), mert tragikus hirtelenséggel fogyott el a friss sütés, de így lehet igazán érezni, hogy te jó ég?! a bolti kenyér rémes!! 

azt egyébként továbbra sem értem, hogy anyu miért nem szeretné, hogy neki is süssek...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése