2013. március 22., péntek

kire ütött ez a gyerek?

ma reggel nagy Majmócakeresésben voltam. amíg a gyerekek már az oviba készülve a cipőjüket húzták a lábukra, Milán iránymutatása szerint én még felszaladtam a szobájukba, hogy megkeressem a kis tekergő makkolót, de persze nem találtam. Milán közben lelkesen irányított, hogy ha itt nincs akkor ott nézzem meg, ha ott nincs akkor amott...persze sehol nem találtam. egyszer csak felkiabál nekem: 

- Anya! ma fogsz takarítani? 
- ??? nem tudom még, kellene. miért?
- akkor takaríts ma, mert én most nem veszem le a cipőm, de felmegyek. 
- ... köszi. 

aztán végül nem jött fel, mert ahogy elindult a lépcsőn, útközben átlátott a konyhába, ahol az evőeszközök környékén meglátta a kismajmot, és boldogan surrant tova, de előtte persze megjegyezte:

- de hát Anya! itt nem nézted? 
- mondtad hogy ott is nézzem meg?
- nem, de ha már ott mentél el mellette, miért nem néztél oda??

hápfff... nemazé', de ilyenből még egy is sok! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése