2013. február 6., szerda

kreanya akcióban!


ismét előjött a kreatív-én, na nem azért mert nem tudok mit kezdeni az időmmel/energiámmal, hanem mert régóta szeretnék egy türkiz nyakláncot, egy állandóan hordhatót, de eddig még nem találtam olyat ami igazán tetszene, állandóan hordható lenne, és árkategóriában sem a csillagos ég. aztán elkezdtem keresgélni a neten, és láttam, hogy a türkiz gyöngyök a kész ékszerekhez képest mennyire olcsók, és mivel én egy egyszerű, egysoros valamit szeretnék, magam is meg tudom csinálni, a damil hozzá 90 forint, a kapocs meg 100, szóval meg is rendeltem a kellékeket, és most hajrá. igaz a szín nem pont olyan, amilyenre vágytam, de nem is rossz, szóval egyelőre megcsinálom ezt, aztán meglátjuk.

ja, merthogy szín... szóval két lehetőség volt adott rendelhetőség szerint, a türkiz és a howlit. az utóbbit választottam valamiért, és miután megrendeltem, találtam egy írást, ami szerint....

a türkiz:
kékes-zöldes árnyalatú drágakő, kényes tulajdonságokkal. mivel porózus, szivacsos a szerkezete, könnyen kopik, elszíneződik, savak és lúgok (izzadság és tisztálkodószerek) hatására veszít a minőségéből. Az ezotériában a türkiz a torokcsakra egyik köve, köhögés és tüdőgyulladás javítására, megelőzésére használják. Segíti a szervezet méregtelenítését, savtalanítását. Megszünteti a negatív lelki állapotokat, tisztítja az aurát.

kék howlit:
festett változatai népszerűek, eredetileg fehér, csontszínű, szürke vagy barnás erezettel. az ezotériában súlyproblémákkal küzdő emberek köve, segíti a fogyást és a tisztulást. segíti az akaratot és a kitartást testben és lélekben egyaránt. (fogyás, futás, hajrá! :D)
forrás: www.asvanybolt.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése