2013. augusztus 8., csütörtök

Anyafüggő KisVackom

El voltam kényeztetve. Eddig. Én azt hittem nem lesz gond a a haditerv kivitelezése a nyaralás alatt: hogy a bikini alsóm tökéletes, háromszög formájának fehér lenyomatát lássam a tükörben hazáérkérésünkkor, de tévedtem. KisKoncám olyan szinten anyafüggő lett, hogy a háromszög mellé némi foltosság is besikerült, köszönhetően annak, hogy percenkénti "anyaa annyaa" felkiáltással úgy mászott rám, ahogy éppen a testhelyzetemből adódóan tudott, es ez a hirtelen jött szokása még most is tart. Felszólítottam, hogy ha ezt nem fejezi be, elmegyek egyedül Granadába 3 napra, és azt hiszem pontosan értette, hogy miről beszélek, ugyanis azonnal csúnyán nézett, fejbe vágott, és közölte hogy "nemmm!", aztan elmosolyodott és adott egy puszit. Meg vagyok véve...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése