2013. május 21., kedd

Vegyes-mindenfélés

Nos hát itt aztán minden volt! A múlt héten két ovis anyák napja es a milánói mirucc amiket már említettem, a nagyok névnapjai es a mi házassági évfordulónk, barátoknál szülinapi zsúr, futóverseny amiket még nem. A szalonnasütés, bográcsozás, cukrászdázás már csak hab volt a tortán, az extra jól sikerült túrós rétesemet pedig már alig merem megemlíteni. :-)

A névnapi meglepik nálunk általában apróságok, az évfordulót a júliusban megrendezésre kerülő buena vista koncertjegyek beszerzésével tettuk emlékezetessé (a többi 18+ :-P), a zsúr ahol voltunk, szenzációsan jól sikerült, a futás külön bejegyzést érdemel.

A cukrászdázás során azt a helyet választottuk, ami itt a kis városunkban hosszú évek alatt nőtte ki magát pékségből a környék legfinomabb fagyiját kínáló (a Szamos elbújhat mögötte!!), hangulatos, kiülős hellyé, már csak a személyzettel kellene tenni valamit, de velük nagyon.  Nem vagyok az a mindent reklamáló tipus, azt hogy nem mindig köszönnek a betérő vendégnek és sokszor kifejezeten bunkón szolgálnak ki, még szó nelkül tudom hagyni, na de hogy a kis tóval, leanderekkel szegélyezett, gyönyörű fa asztalokkal és székekkel berendezett kerthelyiseg szinte közepén elhelyezett szemetes olyannyira tele van, hogy már a fél méteres körzetében is mindenhol szemét halmozódik, nem tudtam szó nelkül hagyni. Meg is volt a fogadtatás: bár ennel udvariasabban és kedvesebben nem is kérhettem volna, az öt pult mögött álló (ebből 4 csupan trécselő) alkalmazott mind úgy nézett rám, mintha valami földöntúli képtelenséget kértem volna (mit dirigál nekem ez a picsa jelentésű tekintetek), és bár a pult mogül eltűntek, a szemetes maradt úgy, ahogy volt. Nem értem, oké lehet, hogy nem az ő dolguk, de azert ha valaki egy kulturált és igényes helyen dolgozik, nem hiszem el, hogy nincs igénye arra, hogy az a hely megőrizze ezt a jellegzetességét.

Na mindegy is, igazából ez az egyetlen negatív esemeny történt a hét folyamán, csak hát furcsa volt, na.
Ja, es azt mondtam már, hogy a csirkeól megtelt csirkékkel? :-D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése