2013. május 3., péntek

Hiánypótló

Megint jó rég írtam, igen sűrű napokat élünk, és a java még csak ez után jön.
A kedd rohanósra sikerült, A. korán hazaért, ezért végre együtt tudtunk elmenni vásárolni - hetek, vagy talán hónapok óta nem voltam nagyobb helyen, komolyan meglepődtem pl az árakon. Délután végre beültettem a balkonládákat, ezúttal nem piros futómuskátlikkal. A. már unta a futót, pedig minden évben a csodájára jártak az ismerőseink, tavaly piros álló volt, de most ismét új dizájn lesz. Mire kész lettünk, rohantunk Szofi táncbemutatójára, onnan Milán úszására... Még jó, hogy aznap reggel voltam futni. :-D
Szerdán, kertészkedős-barkácsolós nap után ünnepeltük Koni születésnapját. Nem volt nagy buli, csak egy kis szalonnasütés és tortázás szűk családi körben. Apró ajándékok az ünnepeltnek, jókedv, és a teraszon hosszúra nyúlt estét szúnyogirtó füstölővel megspékelve azonnali nyaralós hangulatot is teremtettünk, közben örömhír is érkezett: megszületett unokatesóm piciny lánykája! :-)
Mi sem lett volna egyértelműbb, mint a csütörtök-péntekből oviszünetet kreálva töltsük együtt a napokat a nagyokkal, és bár A. dolgozik, a szerdán, fiúk által készített új kerti játékot fel is avattuk. Tegnap védőnő-vendégünk is volt Koni státusza miatt, meg már nem is tudom mi, kuszák a napok. Ma csavargás lesz ha felébred a legkisebb, Apának meglepit készítünk, öcsémnek motoralkatrészt hozunk el, és nagy valószínűséggel fagyizni is fogunk. :-) Este tánc, ezúttal Szofi csatlakozik hozzám, már most nagyon lelkes! :-P
Futás is volt dögivel, erősen kezdtem a májust, de erről majd a következő bejegyzésben...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése