2013. július 18., csütörtök

Mit lehet kapni 30 forintért?

Megmondom én: élményt! Történt ugyanis, hogy Milán a csavargós tábor óta az állandó mehetnék nevű kórsággal küzd, a "miért csak a játszótérre", meg a "de miért csak medencézünk" csak kettő a lehetséges válaszai közül, amit a napi program felvetésekre reagál. Na hát gondoltam egyet, és lebeszéltük a két faluval arrébb lakó barátnőmmel (2 gyerkőc ott is), hogy átruccanunk hozzájuk délután, autó illetve vezetéstechnikai alkalmatlanságom híján busszal. A gyerekek extra lelkesek voltak, elvégre szinte csak nyaralás alatt szoktunk tömegközlekedni, és ami ritkán van és újdonság, az izgalmas is. Jól érzik ők, hogy már úton lenni  is cél, nagyon várták a tegnap délutánt.

Kicsit izgultam hogy egyedül, 3 gyerekkel milyen lesz a fel és leszállás, de nem volt semmi gond: 15p séta a megállóig, majd 10p várakozás, busz jön, sofőr int hogy a középső ajtónál szálljunk fel, szerencsére alacsony padlós jött és nem volt gond a babakocsival sem, kocsi befékez, nagyok vigyáznak a kicsire amíg megveszem a jegyet, amire azt mondja a sofőr: 30 forint. :-o Szerintem elég bambán nézhettem, mert rögtön mondta hogy hát 90%-os, nem? Ja de, feleltem, és akkor esett le hogy a volánra jár a nagycsaládos kedvezmény. /hozzáteszem 30 Ft-ból a kertkapun nem állnék ki autóval, még akkor sem ha nem számítom hogy meghúznám a kocsit :D/ Bő negyedórás út után buszról le, barátnőékhez 20 perc alatt hegyre fel, gyerekek hamar összebandáztak, anyukák szintén, apukák pár óra csúszással csapódtak a csapathoz, csuda egy délután volt, szóval hetente egyszer bevezetünk valami ilyesmit, bár most könnyített túra volt, mivel A. hazafelé már elhozott minket. Szerintem a jövő héten bevállaljuk Esztergomot is. :-)


1 megjegyzés:

  1. Hát ideje volt ;-) én is ennyire voltam bamba, mikor meg tudtam a 90%ot tavaly :-D 25 ft a strand és Kmét 125 ft :-)

    VálaszTörlés