2014. június 30., hétfő

Jetlag

jetlag (kiejtése: dzsetleg; nincs elfogadott magyar neve, „gyors időzóna-átlépés”-nek lehet nevezni), időzónaváltás-szindróma ... blablabla, forrás wikipédia, szóval bár nem repültem, ma reggel  ébredéskor, illetve azóta is egészen hasonló érzésem van. Történt ugyanis, hogy amikor felébredtem, azt mutatta a kis okos rádiós ébresztőóra, hogy 05:40. Bár baromi álmos voltam, éjjel a vihar miatt nem aludtunk túl sokat (a gyerekek jöttek át, A. költözött át, majd aztán mindenki a helyére, plusz a tetőablakokat be kellett csukni, így fülledt meleg volt, ésatöbbi), örültem is a korai ébredésnek, gondoltam milyen friss lehet a levegő, az eső sem esik, majd jól elmegyek futni amíg Anyukám itthon van, legalább egy kis rövidkét. Nyúltam a kávémért (A. fél 6-kor szokta az éjjeli szekrényre tenni), és meglepően tapasztaltam, hogy ez bizony túl hideg ahhoz, hogy csak 10 perce legyen ott. Ránéztem a telefonomra, 07:34 ... .azta...! Fél 8-ig aludtam? Ejjha... ebből futás nem lesz, az már tuti, de olyan időeltolódásban vagyok azóta is, hogy még mindig nem tértem magamhoz. Szerencse, hogy a gyerekek is hasonlóképp érzik magukat. Ez egy ilyen nap... még jó, hogy itt a vakáció és nem sietünk sehová. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése