2013. november 27., szerda

Hogyan tovább? - frissült*

Na most csak egy gyorsbejegyzés, csak volt kérdés az előző téma kapcsán, hogy mi a következő... 

Jelenleg pihenőn vagyok december végéig, ami azt jelenti hogy heti 2-3-szor futok és annyit amennyi jólesik, olyan tempóban ahogy jólesik (ez eddig olyan 6-7 km-nek tűnik, aztán meglátjuk), mellé becsusszan az úszás ha van rá idő és mód, na meg a tánc.

Aztán ha az embernek van egy első félmaratonja, akkor nyilván lesz második is. Na én erre a másodikra már rég beneveztem, de olyannyira lelkes lettem (és azért a lelkes futóbarátok is nagy hatással vannak rám), hogy nem kizárt, hogy ez a második már a harmadik lesz, mert időben korábban lesz itt a környéken (a Pilisben) egy terepfélmaraton, amitől kicsit be vagyok tojva, mert hegyen nem vagyok jó (mééééééég), de aszondják jó buli lesz. Szóval a terv nagyjából így néz ki:

2014
március: Pilis, terep félmaraton
április: Budapest, Vivicitta félmaraton
július: Hortobágy, félmaraton
szeptember: Budapest, félmaraton
október: Budapest, m a r a t o n. ... vagy legalábbis 30 km, majd a Vivicitta után kitalálom.

*amit a felkészülések jegyében (lehet hogy még idén, de jövőre mindenképp) meg szeretnék valósítani:
- Pilisvörösvár-Pomáz távolság lefutása (és akár vissza is), mert a Pomáz-Pilisvörösvárt Barátnő már teljesítette,
- Pilisvörösvár-Dunakeszi távolság futva, mert ezt egyszer a fejembe vettem, ehhez azért kéne egy futótárs, vagy valaki aki hazahoz,
- Pilisvörösvár-ÜrömiHütte-Pilisvörösvár, barátnős futás lesz, de ennek feltétele egy speckó lavazza csésze, akkor megyünk ha megkapjuk. :)

Terv még, hogy a Vivicittán 2:15 alatt, szeptemberben pedig 2:00 alatt fussam a félmaratont, októberre természetesen nincs időterv, csak teljesíteni szeretném a 42 kilométert. Okosok azt mondják hogy ennyi rá- és felkészüléssel menni fog... reméljük. Ha mindez meglesz, akkor 2015-ben mehetne az UB (Balaton körbefutása) persze csapatban, és álmom-vágyam lett a klasszikus maraton, vagyis a görögországi Marathon-Athén táv lefutása... na ott aztán lenne sírás-zokogás, aztuti. Szóval hajrá nekem, és előre is köszönök minden további biztatást. :)


1 megjegyzés:

  1. Hajrá-hajrá!!! Gratulálok a félmaratonhoz! Remélem az utazós blogodba is írsz majd.

    VálaszTörlés